Het is eindelijk zover - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Hans,Jan,Bert en Jan - WaarBenJij.nu Het is eindelijk zover - Reisverslag uit Leersum, Nederland van Hans,Jan,Bert en Jan - WaarBenJij.nu

Het is eindelijk zover

Door: Hans Jansen

Blijf op de hoogte en volg Hans,Jan,Bert en Jan

29 Augustus 2014 | Nederland, Leersum

Voor de belangstellenden zullen we een verslagje van onze rondreis publiceren. We kijken uit naar deze rit door de zogeheten BLUES-ROUTE! Reisdoel: Iets anders... Periode: van 3 september 2014 tot en met 26 september 2014

• 29 Augustus 2014 - 15:36

Ans :

Nu zonder tikfouten: Goede vlucht en fijne reis. Maar wel regelmatig een verslag met plaatjes inleveren. En die vorige kreet graag verwijderen. G&A

• 29 Augustus 2014 - 16:15

Miranda:

Heel veel plezier!

Pas op elkaar! En let op je schoenen. Slippers kan je laten staan ;-)

• 29 Augustus 2014 - 16:17

Lydia:

Goede reis en veel plezier samen.

• 29 Augustus 2014 - 16:19

Hans,Jan,Bert En Jan :

Reisdetails van Campertrip Oostkust USA Reis bewerken
    Reis: Campertrip Oostkust USA Omschrijving: De 4 mannen Hans Jansen, Jan van Amerongen, Bert Koedam en Jan de Jong gaan weer een campertrip maken. Nu aan de andere kant van Amerika nl de Oostkust.Een campertrip dus te bginnen in New York en vervolgens naar de Zuid Oostkust van Amerika , met bezoek aan de steden Washington, Nashville, Memphis (Elvis), New Orleans en Orlando.

• 29 Augustus 2014 - 21:34

Henk En Els Van Geijtenbeek:

Goede reis, veel plezier, interessante ontmoetingen, mooie foto's, humorvolle reisverslagen:
    kortom fijne vakantie!

• 30 Augustus 2014 - 12:36

Diana:

Heel veel plezier mannen en geniet er van!!!

• 30 Augustus 2014 - 22:14

Hedy Timmerman:

Aart en ik wensen jullie een geweldige reis. Wees voorzichtig en we gaan jullie zeker weer volgen.

• 31 Augustus 2014 - 12:32

Anita:

Hey jongens, en met name Hans, heel veel plezier en alles komen vertellen als je terug bent!

• 31 Augustus 2014 - 12:50

Jimmy:

Hallo heren,

Heel veel plezier op jullie speciale reis!
    Geniet van elk moment, ik ga jullie avonturen volgen via deze site.‎

Grt. Jimmy‎

• 01 September 2014 - 10:18

Tonny Koedam:

Mannen heel veel plezier maar dat zal ongetwijfeld lukken.

• 02 September 2014 - 10:06

Erwin:

Hele fijne vakantie mannen!
    Ben vooral benieuwd naar de bluesroute!

Hou je goed!

Mooie reis allemaal!

• 03 September 2014 - 11:18

Marianne:

Bonjour Hans et copains,
    Bon voyage et beacoup des blues!
    Bien cordialement